вторник, 17 марта 2020 г.


МИСТЕЦТВО
8,9 клас



8 клас МИСТЕЦТВО

Тестові запитання для 8 класу /мистецтво, ІІ семестр/
1. Стиль у європейському мистецтві кінця ХVІ – ХVІІІ ст.., який прийшов на зміну Відродженню (буквально - перлина неправильної форми).
1). Рококо     2). Ренесанс    3) Бароко
2. Сюжетна або орнаментальна композиція, виконана зі шматочків прозорого кольорового скла, яку скріплювали свинцевим обрамленням.
1). Енкаустика   2). Мозаїка    3). Вітраж
3. Архітектурний напрям, заснований на поєднанні елементів раніше домінуючих архітектурних стилів, що виник наприкінці ХІХ століття.
1). Майоліка   2). Канцона    3). Історизм
4. Стиль у мистецтві ХVІІ – початку ХІХ ст.., суть якого полягала в наслідуванні мистецтва античності й дотриманні системи суворих правил відтворення дійсності.
1). Романтизм    2). Класицизм   3). Реалізм
5. Один із видів тонкої кераміки – білий матеріал, що застосовувався для виготовлення посуду, дрібної пластики.
1). Порцеляна     2). Сфумато   3). Кришталь
6. Напрям у літературі й мистецтві, що виник наприкінці ХVІІІ ст.. в Німеччині, Великій Британії та Франції, його представники боролися проти канонів класицизму, висували на перший план інтереси особи та її почуття і використовували в своїй творчості історичні та народно-поетичні теми.
1). Відродження   2). Бароко   3). Романтизм
7. Стиль у мистецтві ХVІІІ століття, що обстоював культ грації, шляхетності, вишуканого естетизму  (буквально - декоративна мушля).
1). Бароко    2). Рококо   3). Ренесанс
8. Стиль і напрям у літературі та мистецтві, який сповідував необхідність правдивого відображення дійсності в її типових рисах (суттєвий, дійсний).
1). Реалізм   2). Історизм   3). Класицизм
9. Термін, який позначає м’якість мальовничого виконання, плавність тональних переходів, розпливчастість контурів як наслідок повітряної перспективи (той, що зникає, як дим).
1). Пастораль    2). Енкаустика    3). Сфумато
10. В яку епоху сформувалися театральні жанри опера-серіа, опера-буффа?
1). Ренесанс    2). Бароко   3). Реалізм
11. Вид живопису - в античній поезії ідилічний стиль у зображенні сцен вільного, безтурботного, щасливого життя на селі.
1). Гравюра    2). Офорт   3). Буколіка
12. Твір друкованої графіки (гравюра, офорт, літографія), який являє собою відбиток на папері, на шовку та інших матеріалах.
1). Ксилографія     2). Буколіка   3). Естамп
13. Жанр у літературі, образотворчому мистецтві, театрі, музиці й балеті, пов’язаний з ідеалізованим зображенням сільського життя, відтворення простих  наївних переживань на лоні природи.
1). Буколіка   2). Офорт    3). Пастораль
14. Різновид гравюри на металі, що дозволяє отримувати відтиски з друкованих форм, попередньо оброблених кислотами.
1). Гравюра   2). Естамп   3). Офорт
15. Видатний скульптор, якого  називають українським Мікеланджело.
1). Йоганн Георг Пінзель      2). А.Мощинський   3). Б.Меретим
16. Один з найбільших музеїв світу, що являє собою складний комплекс споруд різних стилів та епох – від Відродження до сьогодення.
1). Паризький Лувр    2). Собор Нотр-Дам де Парі     3). Пізанська вежа
17. Стиль пізнього класицизму в східноєвропейській архітектурі та прикладному мистецтві, звернення до мистецьких традицій імператорського Риму, прагнення уславити абсолютну владу монарха.
1). Пастораль     2). Буколіка    3). Ампір
18. В яку епоху творили композитори В.А.Моцарт, Ф.Гайдн, Л.Бетховен, М.Березовський?
1). Ренесанс    2). Романтизм   3). Класицизм
19. Один із видів друкованої графіки, заснований на техніці плаского друку, коли поверхню спеціального літографічного каменю обробляють спеціальним літографічним олівцем та тушшю.
1). Ксилографія   2). Дереворит   3). Літографія
20. Техніка гравюри на дошці з дерева, розрізаного впоперек шарів.
1). Майоліка   2). Літографія   3). Ксилографія
21. Ф.Шуберт, Ф.Шопен, Ф.Ліст, Р.Вагнер – це композитори епохи…
1). Романтизму      2). Реалізму    3). Відродження
22. В яку епоху творили художники-передвижники: І.Репін, В.Суриков, І.Шишкін, А.Васнецов, І.Левітан, А.Куїнджі ?

1). Романтизму    2). Реалізму   3). Класицизму


Тема: Українське мистецтво
Неоготика. Український романтичний історизм.Неовізантійський стиль. Романтизм в видах мистецтва України.Живопис.Музичне мистецтво.
Уривок "Запорожець за Дунаєм" С. Гулак-Артемовський https://www.youtube.com/watch?v=5RveoCtTK_k

Тема: Стиль реалізм


Тема: Стиль романтизм в музиці і театрі
Вальс № 10 Шопен https://www.youtube.com/watch?v=whIxf0ovt84
"Кампанела" Ф.Ліст https://www.youtube.com/watch?v=H1Dvg2MxQn8
"Політ Валькірії" Р.Вагнер https://www.youtube.com/watch?v=26rD7yPTKLY

ПОПЕРЕДНІ ЗАВДАННЯ:
15.04                         Тема:Стиль романтизм у живопису
Завдання: У зошити написати основні риси стилю романтизм в живописі. 

                                  Тема: Стиль РОМАНТИЗМ
Творче завдання на вибір
1)Створити презентацію архітектурних споруд та скульптур епохи романтизму.
2)Створити міні-твір про розвиток класицизму


ПОПЕРЕДНІ ЗАВДАННЯ:
Тема: Класицизм
В.А. Моцарт «Чарівна флейта»: https://www.youtube.com/watch?v=vU9mq45q7Hk
В.А. Моцарт «Весілля Фігаро»: https://www.youtube.com/watch?v=Hj7j7TmbPgI
А.Ведель «Богородице Діво,радуйся»: https://www.youtube.com/watch?v=5fJx7rCuiyM
У зошиті наводити приклади шедеврів класицизму в архітектурі України.



9 клас МИСТЕЦТВО

ЗАВДАННЯ: 29.05.2020р.
Тема: Панорама мистецтв
Урок узагальнення та корекції знань.
Створити презентацію улюбленого актора, музиканта.

ЗАВДАННЯ: 22.05.2020р.
Тема: Мистецтво в діалозі культур. 
Творче завдання: Укласти перелік заходів, які допоможуть зберегти національні ознаки української культури, не дати їй розчинитися в полікультурному світі.


ЗАВДАННЯ: 15.05.2020р.
Тема: Значення мистецтва в діалозі культур. Діалог культур - основа самозбереження людства. Культурне розмаїття.
Творче завдання: доповнити перелік артефактів "Великі досягнення людства"



ЗАВДАННЯ: 08.05.2020р.
Тема: Роль засобів масової інформації (ЗМІ) у поширенні мистецьких цінностей
Творче завдання: Створити перелік артефактів "Великі досягнення людства".

ЗАВДАННЯ: 24.04.2020р.
Тема: Музеї України
Творче завдання: Створити пропозицію щодо збереження національної спадщини.


ЗАВДАННЯ: 17.04.2020р.
Тема: Музеї. Національний музей Китаю. Національний музей ремесел Індії. Театр-музей Сальвадора Далі. Незвичайні музеї світу. Віртуальна мандрівка музеями світу.

Творче завдання: Вітальна листівка до Міжнародного дня музеїв.


ЗАВДАННЯ: 10.04.2020р.
Тема: Музеї
Творче завдання: Створення рекламного плакату про художню секцію, студію, гурток школи (на вибір) 

ЗАВДАННЯ: 03.04.2020р.
Тема: Форми поширення мистерцтва. Форми збереження культурної спадщини.
Творче завдання: "10 переконливих аргументів" на користь улюбленої книги (автора)


ЗАВДАННЯ: 20.03.2020р.
Тема: Телебачення. Галерея сучасних українських телесеріалів
Творче завдання: «Алея зірок» українського кіно


ЗАВДАННЯ: 13.03.2020р.

Тема: Телебачення
Творче завдання: Ідея проведення телевізійної шоу-програми 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Все українська школа онлайн Посилання по класах 5 https://www.youtube.com/watch?v=HxWKWeoTxic&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HO...