понедельник, 16 марта 2020 г.


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
9 клас


Завдання
9 клас (всесвітня історія)

ЗАВДАННЯ: 29.05.2020р.
Тема: Основні ідеї, здобутки, виклики "довгого" ХІХ століття
Підготувати презентацію з теми


ЗАВДАННЯ: 22.05.2020р.
Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
І рівень (0,5б)
1.Колонія це –
А) територія, яка перебувала у складі економічно розвинутої держави
Б) невелика територія у складі конфедерації
В) напівзалежна територія у складі федерації
2.  Яка подія пов’язана з обранням імператором Хун Сюцюаня:
А) Рух іхетуанів;                        Б) Сінхайська революція;
В) Революція Мейдзі;                Г) Рух Тайпінів.
3. Коли почалася австро-прусська війна:
А)29 серпня 1889 року;
Б)15 червня 1866 року;
В)26 серпня 1789 року.
4. Закон Дауеса був прийнятий у США:
А)1887 році;
Б) 1899 році;
В)1885 році.
5. Лідер організації «Молода Італія»:
А) К.Кавур                                     Б) Д.Мадзіні
В)  Дж.Гарібальді                         Г) В.Вільсон.
6. Окупація Єгипту військами Великобританії відбулася:
А)1845 році;
Б)1853 році;
В)1841 році.
ІІ рівень (7- 1б., 8- 1+1б.)
7. Установіть відповідність між подією та країною в якій це відбулося. 
1. Справа Дрейфуса
А  Австро-Угорщина
2. Епоха Мейдзі
Б  Японія
3. Рух іхетуанів
В  Китай
4. Зулюм
Г  Османська імперія
Д  Франція

8. Дайте визначення поняттям: Кожна правильна відповідь 1 бал.
А)Політика нейтралітету-
Б)Консерватизм-
ІІІ рівень (по 1,5б.)
9. Про кого йде мова?
«26-й президент США. У внутрішній політиці проводив «справедливий курс». Ця політика передбачала: ухвалення антитрестівських законів; заходи з охорони природничих ресурсів».
10. Співвіднесіть імена історичних осіб і факти їхньої біографії.
1 К. Кавур
А Ще студентом вступив до організації карбонаріїв, створив товариство «Молода Італія», що ставило за мету добитися незалежності та об’єднання країни, перетворення Італії на демократичну республіку. Він говорив: «Реформа — справа королів, революція — ось секрет народів»
2 Д. Мадзіні
Б Жива легенда італійського народу, безстрашний патріот, який присвятив життя визвольній боротьбі. Одні вважали його ангелом, інші — дияволом. Він був дуже популярний, під його прапором йшли битися з австрійцями всі, хто мріяв про свободу Італії
3 Дж. Гарібальді
В Граф. Здобув освіту у військовій академії, але ні військова, ні придворна служба його не приваблювали — заважав незалежний характер. Став уособленням п’ємонтського буржуазного дворянства. Залишивши військову службу, він повернувся до свого маєтку і перебудував господарство на капіталістичній основі

ІV рівень (по 1,5 б.)
11. Проаналізуйте джерело та дайте відповіді на питання:
А) Яку мету переслідував французький уряд, здійснюючи колоніальну експансію?
Б) Згадайте, які колоніальні володіння мала Франція у ІІ половині ХІХ століття?
Е. Етьєн (політичний діяч) про мету колоніальної політики Франції. 1894 р.
Яка наша мета ? Ми створили і ми маємо намір зберегти й розвивати колоніальну імперію, щоб забезпечити майбутнє нашої країни на нових континентах, забезпечити нашим товарам ринки, а нашій промисловості джерела сировини. Це незаперечно.


Я мушу заявити, що коли є виправдання затратам і людським жертвам, яких вимагає створення наших колоніальних володінь, то воно полягає в надії на те, що французький промисловець, французький торговець зможуть спрямувати в колонії надлишки французького виробництва.


ЗАВДАННЯ: 15.05.2020р.
Практичне заняття
Тема: Зародження масової культури
сторінка 264-267

ЗАВДАННЯ: 08.05.2020р.
Розділ 5: Розвиток культури і повсякденне життя (початок ХІХ – початок ХХ ст.)
Тема: Література та мистецтво.Зародження масової культури
Параграф 25.
сторінка 264, завдання 8

ЗАВДАННЯ: 24.04.2020р.
Тема: Наука і техніка
Параграф 24.
сторінка 253, завдання 1




ЗАВДАННЯ: 17.04.2020р.

Тема: Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ-ХХ ст.
У зошити переписати таблицю:





ЗАВДАННЯ: 10.04.2020р.

Розділ: Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
           Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
           
параграф23. (пункт 1,2)
Заповнити таблицю
Утворення військових блоків
Критерії
Троїстий союз
Антанта
1
Рік створення


2
Країни, які приєдналися


3
Основні цілі блоку


4
Гонка озброєнь





ЗАВДАННЯ: 03.04.2020р
Тема: Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст.
Параграф 23. (пункт 3, 4)
Заповнити таблицю

Міжнародні кризи та конфлікти наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.
Роки
Країни учасниці
наслідки
1.
1894-1895
Японо-китайська війна
Японія захопила острів Тайвань і Пескадорські острови
2.












ЗАВДАННЯ: 20.03.2020р
Тестові завдання з тем Китай, Японія, Османська імперія
1.Як називався  представник японського привілейованого військово-феодального стану дрібних дворян в Японії?
А) самурай
Б) сьогун
В) ніндзя
Г) харакірі
2.В якому році була проголошена Конституція Японії?
А)1861
Б)1889
В)1874
Г)1890
3.Яка основна причина "опіумних війн" з боку Великобританії?
А) Потреба розвитку промисловості
Б) Нетолерантне ставлення англійців до азиатів
В) Потреба у колоніальному Китаю
Г) Боротьба за прикордонні території
4.Коли відбулася ІІ "опіумна війна"?
А) 1840-1842
Б) 1858-1869
В) 1842-1844
Г) 1856-1860
5.Скільки років тривала "доба Мейдзі"?
А) 37
Б) 45
В) 41
Г) 48
6.Коли була епоха "Пробудження Азії" ?
А) 18 - початок 19 ст.
Б) 19 - початок 20 ст.
В) кінець 18 - кінець 19 ст.
Г) кінець 19 - кінець 20 ст.
7.Яку назву має період в історії Османської імперії, позначений спробами осучаснення економіки та державного устрою, а також назва самих цих реформ
А) Опіумні війни
Б) Епоха Мейдзі
В) Сінхайська революція
Г) Танзимат

8.Хто з історичних осіб позначений на фото

А) Кан Ювей
Б) Сунь Ятсен
В) імператор Мейдзі
Г) Тагі-хан



9.Визначіть наслідки Русько-японської війни 1904-1905 рр для Японії.
10.Визначіть причини повстань Іхетуанів наприкінці ХІХ століття. 





Завдання: 13.03.2020р.
Тема: Спроби модернізації Османської імперії. Молодотурецька революція 1908р.


Параграф 22.
сторінка 226, завдання 5,7











Для засвоєння матеріалу додаю презентацію та карту



ПОПЕРЕДНЄ ЗАВДАННЯ:
Тема: Японія та Китай
Параграф 20 (Японія)
У зошити: реформи Мейдзі, Причини, основні події та наслідки а)Японсько-китайської війни 1894-1895 рр.
б)Російсько-японської війни 1904-1905 рр.
Параграф 21 (Китай)
Виписати основні поняття: «пробудження Азії», повстання Іхетуанів, Синьхайська революція





9 клас (історія України)

ЗАВДАННЯ: 29.05.2020р.
Підсумкова контрольна робота
за ІІ семестр
з історії України (9 клас)

І рівень
1        1.Позначте дату початку промислового перевороту в Україні
     А) 20-30-ті рр. ХІХ ст.                   В) 40-50-ті рр. ХІХ ст.
     Б) 30-40-ті рр. ХІХ ст.          Г) 50-60-ті рр. ХІХ ст.

2. Позначте варіант, в якому названа одна з найважливіших особливостей економічного розвитку Наддніпрянської України в другій половині ХІХ ст.
А) економіка формувалась в основному як така, що виробляє сировину або напівфабрикати
Б) усі великі підприємства належали виключно підприємцям-українцям
В) промисловий переворот охопив лише галузі важкої промисловості
Г) вивезення готової продукції з України переважало її ввезення

3. Позначте варіант, в якому визначено характер діяльності громад
А) політичний характер діяльності
Б) пропагандистський характер діяльності
В) культурно-освітній характер діяльності
Г) національно-визвольний характер діяльності

4. Позначте варіант, в якому названо мету видання Валуєвського циркуляра
А) демократизація суспільних відносин в Україні
Б) сприяння розвитку українського національного руху
В) гальмування розвитку українського національного руху
Г) закриття недільних шкіл в Україні

5. Позначте рік утворення Братства тарасівців
А) 1860                   В) 1895
Б) 1891          Г) 1900

6. означте дату укладання компромісної угоди під назвою «Нова ера»
А) 1890                   В) 1895
Б) 1900          Г) 1899
ІІ рівень
1.     Дати визначення поняттям:
Братство тарасівців - ______________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Соборність - _____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

2.     Розташуйте події в хронологічній послідовності
А) заснування Братства тарасівців
Б) «Чигиринська змова»
В) скасування кріпацтва в Російській імперії
Г) видання Валуєвського циркуляра

3. Позначте судження, за допомогою яких можна розповісти про основні ідеї громадівців
1- сприяння розвитку народної освіти
2- свобода літературного слова
3- боротьба за незалежну соборну Україну
4- поширення національної ідеї, формування національної свідомості українців
5- скасування кріпацтва в Російській імперії
6- перетворення Росії на федерацію і надання широкої автономії Україні.

ІІІ рівень
Заповнити таблицю: Реформи 60-70 років ХІХ ст.
Назва реформи
Рік впровадження
Сутність реформи

IV рівень
Охарактеризуйте історичну постать за вибором:
М. Міхновський, М. Грушевський, В. Антонович, І. Франко, М. Драгоманов

Критерії оцінювання: 0,5 – відповідність темі
                            0,5 – грамотність та структура
                            1 – знання подій та дат, пов’язаних з історичною особою
                            0,5 – зв'язок поколінь

                            0,5 – зв'язок біографічних даних історичної особи з загальними історичними подіями





ЗАВДАННЯ: 27.05.2020р.

Тема: Повсякденне життя. Зміни в міській та сільській забудові. Опіка над здоров'ям і медичні служби. Дозвілля, розваги й задоволення культурних запитів.

Параграф 40.
Практична робота: Підготувати план доповіді "Наш край в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст."
 Підготовка до підсумкової контрольної роботи

ЗАВДАННЯ: 20.05.2020р.
Тема: Українська романтична і реалістична школа живопису. Модерн у малярсьві. Стилізація й модерн в архітектурі.
параграф 39.
Сторінка 272, завдання 2,3


ЗАВДАННЯ: 15.05.2020р.
Тема: Література. Українська преса та видавництва. Український професійний театр. родина Тобілевичів. Музика
Параграф 38
Сторінка 263 завдання 4 письмово

ЗАВДАННЯ: 13.05.2020р.
Тема: Церковне життя. Емансипація жінки. Наукові товариства. Видатні вчені. Особливості розвитку культурного життя.
Практична робота: "укласти письмовий історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої половини ХІХ - початку ХХ ст."
Сторінка 240-242, параграф 37, 38 (пункт 1). 

ЗАВДАННЯ: 06.05.2020р.
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.
Тема: Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців.
Параграф 37.

Сторінка 255, завдання 4 усно
Практична робота: підготувати презентацію "Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України"


ЗАВДАННЯ: 29.04.2020р.

Тестові завдання з розділу 6: Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації
 (по 1 б.)
1.Вкажіть період економічної кризи в Російській імперії:
А) 1900-1903рр           В)1905-1907рр
Б)1909-1913рр            Г)1907-1909рр

2.Вкажіть дату початку «Справи Бейліса»:
А) 1914р             В)1911р
Б)1907р              Г)1913р

3.Визначте період Столипінської реформи:
А)1905-1907рр            В)1900-1903рр
Б)1906-1911рр            Г)1907-1913рр

4. Яка форма монополістичного об’єднання була домінуючою в промисловості Наддніпрянської  України на початку ХХ ст.?
А)  трест              В)  концерн 
Б)  картель          Г)  синдикат       

5.Коли утворилася перша українська політична партія Наддніпрянщини?
А) УНП               В) Січ
Б) РУП                Г) УСДРП

6. Оновлення політичних, соціально-економічних, виробничо-технологічних, культурних та інших змін в суспільстві — це:

А) модернізація  В) кооперація
Б) капіталізація   Г) стагнація
 (по 1,5б.)
7.Доповнити таблицю

Українські політичні партії Наддніпрянщини початку ХХст.
8. Виділити біографічні факти Дмитра Донцова:

А) Навчався у Мелітопольському реальному училищі
Б) Був засновником Товариства Українських Поступовців
В) навчався у Львівському університеті
Г)Працював журналістом у Відні
Д)Написав брошуру «Україна уярмлена»
Е)Народився на Львівщині
Є)Друкувався в часописах «Дзвін», «Наша думка».

(1б.)
9. Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України наприкінці XIX — на початку XX ст. сприяла

А) початку промислового перевороту.
Б) утворенню монополістичних об'єднань.
В) подоланню залежності від іноземного капіталу.
Г) націоналізації великих підприємств.

(2б.)
10.Виділити основні галузі промислового виробництва Західної України на початку ХХ століття:
А) машинобудівна
Б) деревообробна
В) нафтовидобувна
Г) кам’яновугільна
Д) хімічна
Е) цукрова




ЗАВДАННЯ: 22.04.2020р.
Тема: Реформа виборчої системи в Австро-Угорщині. Посилення тиску з боку Російської влади на український рух. Прояви ксенофобії та шовінізму. "Справа Бейліса".
параграф 31 (пункт 2), параграф 34 (пункт 2)
визначити причини "Справи Бейліса"

ЗАВДАННЯ: 17.04.2020р.

Тема: Аграрна реформа Петра Столипіна та її вплив на Україну. Український політичний та національно-культурницький рух у 1907-1914 рр.
План
(Основні питання)
1.Причини
2.Події та вплив на Україну
3.Наслідки для Українців
4.Український політичний та національно-культурний рухи в 1907-1914 роках
Параграф 31.
Сторінка 218 завдання 2 письмово.
Таблиця- у зошити

Параграф 31 (пункт 1,3). Таблицю переписати у зошити.


ЗІВДАННЯ: 15.04.2020р.
Тема: Товариство українськх поступовців. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні
Практична робота
укласти порівняльну таблицю "Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини/Галичини"

параграфи 31 (пункт 1), 34, сторінка 200 (таблиця)



ДОДАТКОВІ ЗАНЯТТЯ: 10.04.2020р

ЗАВДАННЯ: 08.04.2020р.


Тема: Наростання політичної напруженості. Події російської революції 1905-1907 рр. в Україні. Діяльність українських парламентських громад у І і ІІ Державних думах. "Українське питання" в ІІІ і IV Державних думах.

План
(Основні питання)
1.Причини революції
2.Основні події. Національно-культурний рух.
3.Українські парламентські громади у І та ІІ Державних Думах.
4.Наслідки революції 105-1907 років
Таблиця у зошити

Параграф 30.
Сторінка 211 завдання 1,2,4 письмово.


ЗАВДАННЯ: 03.04.2020р.

Тема: Проблеми консолідації української нації.
 Самостійницька й автономістсяка течії в національному русі. 
Практична робота
 «Українська політична думка: між федералізмом і самостійністю».
План
(Основні питання)
1.Проблеми консолідації української нації.
2.Політизація національного руху Наддніпрянщини.
3.Самостійницька й автономістська течії в національному русі.


Параграф 29 (пункт1,3), параграф 32
Сторінка 204, завдання 1,2 письмово.
Сторінка 200 вивчити.



ЗАВДАННЯ: 01.04.2020р.
Тема: Політизація та радикалізація українського національного руху. Проблеми консолідації української нації. 
Параграф 29 (пункт 2), параграфи 34,35

Творче завдання: підготувати доповідь «Українська політична думка: між федералізмом і самостійністю».







ЗАВДАННЯ:

ЗАВДАННЯ: 20.03.2020р
Розділ 6: Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації (8годин)

Тема: Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини на початку ХХ століття. Індустріальна модернізація.

1) параграф 28. Скласти тезовий конспект. сторінка 197 завдання 4 (доповнити схему та визначити протиріччя модернізаційних процесів в Україні на початку ХХ століття).
2)Практична робота. Встановити залежність між модернізацією повсякденного життя і трудовою еміграцією.
Тема: Економічне становище західноукраїнських земель на початку ХХ століття
Параграф 33
У зошити – заповнити таблицю
Економічний стан українських земель на початку ХХ століття
Галузі господарства
Наддніпрянщина
Західноукраїнські землі
1.      Сільське господарство


2.Промислове виробництво


3.Торгівля


4.Українські меценати





ЗАВДАННЯ: 18.03.2020р.
(УВАГА!!! Тести виконувати у зошитах! Не переписувати завдання!!! Тільки номер завдання та буква відповіді. Всі питання-в групу Viber)

ДОДАТКОВІ ЗАНЯТТЯ: 13.03.2020р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Все українська школа онлайн Посилання по класах 5 https://www.youtube.com/watch?v=HxWKWeoTxic&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HO...