Завдання
6 клас (Історія)
Завдання: 27.05
Завдання: 25.05
Додаткові заняття: 22.05
ЗАВДАННЯ: 04.05
Тема: Релігія та звичаї
Підсумкова контрольна робота
з
історії (6 клас)
І
рівень
1.
Визначте дату заснування міста
Рим:
А) 753 р. н.е. В) 900 р. н.е.
Б) 753 р. до н.е. Г) 900 р. до н.е.
2. Позначте
давньогрецькі міста (декілька правильних відповідей):
А) Афіни В)
Спарта
Б) Рим Г)
Карфаген
3. Хто зображений
на малюнку?
А) Цезар
Б) Зевс
В) Александр Македонський
4. Які події зображено на карті?
А) Пунічні війни
Б)
Марафонська битва
В) Пелопонеські війни
5. Хто
з грецьких богів відав усім світом, був богом неба, грому та блискавки?
А) Марс В)
Венера
Б) Юпітер Г)
Зевс
6. Назвіть
дату смерті Ганнібала.
А) 190 р. до н.е. В)192 р. до н.е.
Б)183 р. до н.е. Г) 177 р. до н.е.
ІІ
рівень
1.
Дати визначення поняттям:
Патриції - ________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Сенат - _______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
2.
Наслідком реформ консула Гая Марія
стало:
А) створення найманої армії у римлян
Б) надання громадянських прав усім жителям Риму
В) надання плебеям права на користування землею
Г) надання широкого самоуправління римським провінціям
3. Народні трибуни це –
А)заборона, яка накладається на прийняття того чи іншого рішення
Б)збори патриціїв
В)свято в Стародавньому Римі
Г)посадовці, обрані з числа плебеїв,які обстоювали їхні інтереси і
захищали від свавілля патриціїв
ІІІ рівень
1.
Розташуйте події за їх тривалістю,
починаючи з найбільш тривалої
А)Перша Пунічна війна
Б)Друга Пунічна війна
В)Третя Пунічна війна
Г)період правління царів у
Римі
2. Розташуйте прошарки
римського населення відповідно до їхнього становища в суспільстві, починаючи з
найнижчих
А) патриції В)
раби-гладіатори
Б) плебеї Г)
консули
IV рівень
Оберіть одне з завдань:
1.
Охарактеризуйте історичну особу
Александр Македонський
2.
Уявіть себе громадянином Риму.
Опишіть вашу подорож вуличками стародавнього міста.
Тема:
Падіння Західної Римської імперії
Параграф
52. Сторінка 168, завдання 3
Тема: Слов'яни та їхні сусіди
Параграф 53,Контурна картаДодаткові заняття: 22.05
Тема: Внесок
цивілізацій стародавнього світу в історії людства
Підручник
Параграф 54. Підготувати розповідь про досягнення цивілізації (на вибір).
Завдання: 20.05
Тема: Кризові явища Римської імперії
Тема: Кризові явища Римської імперії
Параграф
51.
Сторінка
165, завдання 1 письмово
Тема:
Народи – сусіди Риму
Параграф
50
Завдання: 18.05
Практична робота
Практична робота
Тема:
Повсякденне життя римлян часів Імперії.
Сторінка
157-160.
Відповісти
на питання сторінки 158 (оранжевий прямокутник)
Та
сторінки 160 (оранжевий прямокутник)
Завдання: 13.05
Тема: Культура Риму
Тема: Культура Риму
Параграф
49
Тема:
Римська імперія
Параграф
48., контурна карта "Римська імперія"
Читати
Додаткові заняття: 08.05
Додаткові заняття: 08.05
Тема: Ранні слов’яни в Запорізькому краї.
https://ru.calameo.com/read/000659317e6b96e8ace88
- Підручник 6 класу (сторінка 76-81)
Завдання: 06.05
Тема: Військові завоювання Риму. Пунічні війни
Тема: Військові завоювання Риму. Пунічні війни
Параграф
47.
Контурна
карта (Пунічні війни)
Сторінка 150, завдання 1 письмово
ЗАВДАННЯ: 04.05
Тема: Релігія та звичаї
Параграф
46.
Сторінка146,
завдання 1,2,3 письмово
Завдання: 29.04
Тема: Повсякденне життя в римських містах
Тема: Повсякденне життя в римських містах
Параграф
45.
Сторінка
143, завдання 1,2,3 письмово
Завдвння: 27.04
Тема: Римська республіка
Тема: Римська республіка
Параграф
44.
Сторінка
140, завдання 3 письмово
Додаткові заняття: 24.04
Додаткові заняття: 24.04
Тема: Германські
племена готів на території нашого краю.
https://ru.calameo.com/read/000659317e6b96e8ace88
- Підручник 6 класу (сторінка 72-75)
Завдання: 22.04
Тема:
Виникнення міста Рим.
Параграф
43.
Сторінка
138, завдання 3 (таблиця) письмово
Завдання: 15.04
Контрольна робота
з теми «Давня Греція»
сторінка
136. Виконати завдання письмово
Завдання: 13.04
Завдання: 13.04
Тема:Еллінізм
Параграф
42, читати, переказувати
Сторінка
135, завдання 1 виконати письмово
Додаткові заняття: 10.04
Тема: Вплив
Давнього Риму на українські землі.
http://incognita.day.kyiv.ua/rimskij-slid-na-pivdni-ukrayini.html - посилання на статтю інтернет-газети Україна Іncognita (газета День)
https://www.zamky.com.ua/istoriya/zahidna-ukrayina-galychyna-ta-rymska-imperiya/ -
вплив Риму на території Західної України
https://hromadske.radio/podcasts/rankova-hvylya/istoryk-rozpoviv-pro-prysutnist-rymlyan-na-terytoriyi-suchasnoyi-ukrayiny - посилання на статтю Громадського радіо
http://gk-press.if.ua/skarb-rymskyh-monet-na-kalushhyni-jmovirno-zahovav-rymskyj-kupets/
- посилання на статтю «Скарб римських монет на Калущині, ймовірно,
заховав римський купець»,
газети Галицький Кореспондент.
Завдання: 08.04
Тема: Імперія Александра Македонського
Відео-матеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=oflGMnilwPE
Параграф 41
с. 132 таблиця- у зошити; с 132 завдання 1,3 - письмово
с. 132 таблиця- у зошити; с 132 завдання 1,3 - письмово
Завдання: 06.04
Тема: Мистецтво та «золотий вік» Афін
1)
Параграф
40, читати, переказувати батькам
2)
Сторінка
127, завдання 1-3 письмово
3)
Скласти
план за параграфом
Завдання: 01.04
Тема: Демократія в Афінах.
параграф 39. У зошити виписати реформи Солона. Скласти ПЛАН за параграфом.
Додаткові заняття:
Як скласти план до тексту?
План - найкоротший
запис логічної структури тексту із зазначенням опорних пунктів у розгортанні
теми, переліком питань, на які в тексті дають відповідь. Це своєрідний шлях
через текст від факту до факту, від думки до думки. У ньому обов’язково фіксуються
усі структурні частини джерела: вступ, основна частина, висновок.
Простий план
1.
Уважно прочитати назву теми плану, текст параграфа.
2.
З’ясувати зміст матеріалу в цілому.
3.
Відібрати текст, який висвітлює тему, з якої потрібно скласти
план. .
4.
Розділити текст на завершені за змістом частини, визначити в них головну
думку.
5.
Продумати, сформулювати й записати ці головні думки у формі питальних або
називних речень, або ж цитат (пункти плану).
Складний (розгорнутий) план
1.
Уважно прочитати назву теми плану, текст параграфа.
2.
З’ясувати зміст матеріалу в цілому.
3.
Відібрати текст, який висвітлює тему, з якої потрібно скласти план.
4.
Продумати, сформулювати й записати головні, на ваш погляд, думки тексту.
5.
Виділити 2—3 провідні ідеї (думки) і перегрупувати матеріал так, щоб він відповідав
цім ідеям.
6.
Порівняти головні думки між собою і записати їх у вигляді основних пунктів.
7.
Знайти положення, які розкривають, пояснюють, висвітлюють кожну з
виділених вами головних ідей і записати їх у вигляді підпунктів плану.
8.
Перевірити, чи розкриває план тему, чи є у ньому своя логіка і
завершеність, яка дозволить вам краще засвоїти матеріал, уявити картину
історичної події, зрозуміти причини історичних подій і явищ, зробити висновки.
Завдання: 30.03
Тема: Спарта.
1) Параграф 38.
Виконати: тезовий конспект параграфа, виписати
у зошити закони Лікурга
Таблиця – сторінка 119- письмово
Поняття: Народні збори (червоний прямокутник) – переписати
2)Зробити малюнок спартанського воїна
Завдання: 18.03
Тема: Персько-грецькі війни
Параграф 37.
Контурна карта "Персько-грецькі війни"
сторінка 117, завдання 3 письмово.
Завдання: 16.03.
2)Зробити малюнок спартанського воїна
Завдання: 18.03
Тема: Персько-грецькі війни
Параграф 37.
Контурна карта "Персько-грецькі війни"
сторінка 117, завдання 3 письмово.
Завдання: 16.03.
Тестові завдання
Антична Греція
1.
Як
давні греки називали свою країну і себе?
А) Грецією та
греками; б) Елладою та
еллінами;
В) Елладою та
афінянами.
2. Яку цивілізацію відкрив А. Еванс на острові Крит?
А) Мінойську; б)
Ахейську; в) Афінську.
3. Чому ХІ-ІХ
ст. в Греції називають «Гомерівським періодом» або «темними віками»?
А) в цей період жив Гомер; б) в цей період було багато війн;
В) про цей період ми дізнаємось лише із поем Гомера.
4. Бог сонячного
світла і цілительства:
А) Зевс; б)
Геб; в) Аполлон.
5. Що було
центром грецького міста ?
А) агора; б)акрополь; в) поліс.
6. Укажіть
правильне твердження:
А) боргове рабство виникло через неможливість
частини селян вчасно сплатити борги;
Б) Мінойську цивілізацію відкрив Майкл Вентріс;
В) Великий майдан в центрі Спарти – агора – був
центром релігійного життя міста.
7. Встановіть
відповідність:
1) Аристократія а)
вільне населення Стародавньої Греції, народ;
2) Громадянин б)
«влада найкращих», правління представників родової знаті
3) демос в)
голосування глиняними черепками, вигнання
4) поліс г)
людина, яка має всі права, знатна чи проста вільна людина
Д)
місто разом з прилеглими селами, місто-держава.
8. Яке
місто у 1870 р. знайшов та розкопав Генріх Шліман?
а) Афіни; б) Спарту; в) Трою.
9. Установіть
послідовність подій:
А) Ахейська палацова цивілізація
Б) грецька антична (полісна) цивілізація
В) елліністична цивілізація
Г) Мінойська палацова цивілізація
10. Дайте визначення поняттю Колонізація, Фреска
11. У якій
грецькій області розташовані Афіни?
А) Аттика, б)
Беотія, в) Лаконіка
Додаткові заняття: 13.03
Тема: Кочові племена на теренах України
https://www.youtube.com/watch?v=V4qWoQGxico
– посилання на відео-урок «Ранній залізний вік в Україні ЗНО»
Додаткові заняття: 13.03
Тема: Кочові племена на теренах України
https://ru.calameo.com/read/000659317e6b96e8ace88
- посилання на підручник Рідний край 6 клас
https://www.youtube.com/watch?v=El-v6bbtM9o&t=5s
– посилання на відео «Історія України. Кіммерійці.Скіфи.Сармати»
Комментариев нет:
Отправить комментарий