суббота, 14 марта 2020 г.


Завдання
5 клас (Історія)
ДАТА: 25.05.2020р.
Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
І рівень (по 1 б.)
1. Найвідоміший український історик. Автор 10-томної «Історії України –Русі».
А  Б.Хмельницький;   
Б  М.Аркас;    
В  М.Грушевський;    
Г  Я.Грицак.
2. Палац - це?
А освітня споруда    
Б велика парадна будівля, де жили правителі держави
В  укріплена споруда, що має оборонне значення
Г висока оборонна вежа
3. Як називається тип господарства, за якого продукти праці виробляються для задоволення власних потреб, а не для продажу?
А  відтворювальне           
Б  натуральне         
В  привласнювальне       
Г  товарне
ІІ рівень (по 1 б.)
4. Дайте визначення таким поняттям:
Місто- ________________________________________________
Історична карта- _______________________________________
5. Завершіть речення.
А) Де була найбільша книгозбірня (бібліотека) за часів Ярослава Мудрого? _________
Б) Коли, хто і де  започаткував книгодрукування в Україні? _____________________
6. Назвіть чотири історичні діячі України.
___________________________________________________________________
ІІІ рівень (по 1 б.)
7. Розв’яжіть хронологічну задачу.
Приблизно 6 тис. років тому поблизу сучасного села Трипілля, що на Київщині жили люди. Обчисліть в якому тисячолітті проживали трипільці.

8. Про кого з князів іде мова в документі?
«Заложив … город – великий Київ,  а в города цього ворота є Золоті. Заложив він також церкву святої Софії, премудрої божої, митрополію…».
9. Впізнай діяча. Запиши кілька відомих тобі фактів про нього.

 
ІV рівень (3б.)
10. Зіставте одяг молоді минулого і сучасності. Запишіть свої міркування:
- який одяг є зручнішим для людини? що вплинуло на зміну моди? чи буде зручно сучасній людині в одязі 19 ст.?  які елементи традиційного одягу є популярними в наш час?, чому?)




Додаткові заняття: 29.05.2020р.

Тема: Складання плану до тексту

Складний (розгорнутий) план

1.   Уважно прочитати назву теми плану, текст параграфа.
2.    З’ясувати зміст матеріалу в цілому.
3.    Відібрати текст, який висвітлює тему, з якої потрібно скласти план.
4.    Продумати, сформулювати й записати головні, на ваш погляд, думки тексту.
5.    Виділити 2—3 провідні ідеї (думки) і пе­регрупувати матеріал так, щоб він від­повідав цім ідеям.
6.    Порівняти головні думки між собою і за­писати їх у вигляді основних пунктів.
7.   Знайти положення, які розкривають, пояснюють, висвітлюють кожну з виді­лених вами головних ідей і записати їх у вигляді підпунктів плану.
8.   Перевірити, чи розкриває план тему, чи є у ньому своя логіка і завершеність, яка дозволить вам краще засвоїти матеріал, уявити картину історичної події, зро­зуміти причини історичних подій і явищ, зробити висновки.



ДАТА: 25.05.2020р.Розділ 6: Усе має минуле
Тема: Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки. Наука та освіта.
Параграфи 22,23

Розділ 6: Усе має минуле
Тема: Праця і господарство: колись і сьогодні
Параграф 21.

Сторінка 123 завдання 7 письмово


Додаткові заняття:15.05.2020р.
Тема: Як скласти план до тексту?
План - найкоротший запис логічної структури тексту із зазначенням опорних пунктів у розгортанні теми, переліком питань, на які в тексті дають відповідь. Це своєрідний шлях через текст від факту до факту, від думки до думки. У ньому обов’язково фіксуються усі структурні частини джерела: вступ, основна частина, висновок.

Простий план

1.    Уважно прочитати назву теми плану, текст параграфа.
2.    З’ясувати зміст матеріалу в цілому.
3.    Відібрати текст, який висвітлює тему, з якої потрібно скласти план.    .
4.    Розділити текст на завершені за зміс­том частини, визначити в них головну думку.
5.    Продумати, сформулювати й записати ці головні думки у формі питальних або називних речень, або ж цитат (пункти плану).



ДАТА: 04.05.2020р., 18.05.2020р. Розділ 5: Дослідники історії
Тема:Історичні праці про Україну та їх автори
Параграф 20.
А) Руські літописи. "Повість минулих літ" літописця Нестора
Б) Козацькі літописию Літопис Самійла Величка
В)Історичні праці ХІХ-початку ХХ ст. "Історія України-Руси" Михайла Грушевського.
Практична робота (у зошити)
Мета: Зіставити й пов'язати вибрані факти з історії України, рідного краю і своєї родини. (у зошити).
Хід роботи (у зошити)
Рекомендації для учнів щодо виконання практичної роботи

Учні вже вивчили різні періоди історії України (9-18 параграфи). Вони знають, що історія нашої країни пов’язана з подіями рідного краю (Запорізька область). Тепер потрібно пов’язати ці події з історією своєї сім’ї.
         Учень в декількох реченнях на основі одного періоду нашої історії зв’язує історії сімї, краю та країни.
Наприклад: 1) Період Другої світової війни можна пов’язати з звільненням Мелітопольського району від фашистів та розповіддю дідуся (бабусі) про їх службу у лавах Червоної армії чи партизан, або праці в тилу тощо.
 2) Період Проголошення незалежності України пов’язати з життям батьків. Вони десь працювали, на якихось підприємствах, агрофірмах тощо. Опишіть якісь моменти, пов’язані з рідним селом. Ось буде й прив’язка до історії рідного краю.




ДАТА: 27.04.2020р. Тема: Головні цілі пізнання минулого.
Параграф 19. 
Сторінка 108, схема "історична подія" - переписати у зошити
Сторінка 109, поняття та схема "Співвідношення між подіями, явищем і процесом" (червона рамка) - переписати у зошити

Додаткові завдання: 17.04.2020р.
Тема: Робота з писемними джерелами
Уявити викладання історії у старших класах без використання писемних джерел взагалі неможливо. Якраз для цих учнів історичний документ є основою для того, щоб розвивати вміння критично аналізувати текст, навички оцінювання суспільних явищ і процесів, життєвих, соціальних , інформаційних навичок.
1) Прочитай назву документа . Хто автор? Коли і де написаний?
2) Який зміст документа ( розповідь, універсал, закон, інструкція тощо.)
3) Які завдання ставиш перед собою?
4) Уважно прочитай текст документа.
5) З’ясуй незрозумілі поняття , значення окремих слів.
6) Проаналізуй , чи зрозумів текст документа.
7) Виконай поставлене завдання.
Завдання :
1) Дай характеристику подіям, особам, історичним явищам , про які йдеться.
2) Виділи зі змісту найголовніше і запиши в зошит.
3) Зроби свої висновки щодо змісту документа.
4) Зроби конспект документа у вигляді :

а) тез; б) плану; в) окремих цитат; г) хронологічної таблиці.

ДАТА: 13.04.2020р.
Тема:"Історія України в пам'ятках"


Тестові завдання







ДАТА: 06.04.2020р. Тема: Революція Гідності
1) Параграф 18 читати, переказувати

2) сторінка 105 завдання 5 письмово

Додаткові заняття: 03.04.2020р.
Тема: Робота з візуальними історичними джерелами
Історичні джерела – це письмові документи, предмети, будівлі та інші пам’ятки, які відображають історичні події, явища та дають можливість досліджувати минуле людей.
Візуальні історичні джерела
Градація візуальних історичних джерел:
1.Фотографії
2.Графічна статистика (графіки,діаграми)
3.Карикатури
4.плакати
5.реклама
6.діафільми
7.відеофільми
8.кінофільми
9.твори образотворчого мистецтва




ДАТА:30.03.2020р. Тема: Проголошення незалежності України
1)    Параграф 17, читати, переказувати батькам зміст параграфа.
2)    Виписати у зошити основні дати – червоний прямокутник сторінка 100

Додаткові заняття: 20.03.2020р.
Тема: Робота з контурною картою
https://www.youtube.com/watch?v=YCy1wtTm9-4 – посилання на відео-матеріал

https://www.youtube.com/watch?v=JVtteAswAVw – відео-матеріал



ДАТА:16.03.2020р. Тема: Новітня Україна: на шляху до незалежності. Друга світова війна
1)Параграф 16 читати, переказувати.
2)Заповнити робочий лист за зразком (параграф 16): у зошиті пишемо за зразком
Робочий лист
Дата початку та кінця Другої світової війни:__________________________________
Дата нападу Німеччини на СРСР: __________________________________________
Історичні особи:______________
                               ______________
                               ______________
                               ______________
                               ______________
                               ______________


















3) сторінка 95 завдання 9 письмово.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Все українська школа онлайн Посилання по класах 5 https://www.youtube.com/watch?v=HxWKWeoTxic&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HO...